Vax on, vax off...

Oh my god vad det tar tid att vaxa!!!!
Och hur jävla hårig är man egentligen!!!??
Känner mig som en jävla gorilla juh!! :o(
Man tycker liksom inte det är SÅ mycket, förrän man börjar vaxa bort det! Shit!! Det tar aldrig slut!!
Vart tvungen att ta paus nu, pallade inte fortsätta... så jävla tråkigt juh! Får göra det lite senare, snart... För BORT ska det fan! hehh...
Och ja det går bättre den här gången än gångerna innan...
Och jag måste säga - fan va skönt att jag inte känner smärta så lätt alltid, för jag kan tänka mig att det där kan kännas annars... ;oP

Semesternöje alltså...  hahah...

Undrar om jag inte borde börja vaxa benen med... 
...men jag skulle juh inte palla låta håret växa ut tillräckligt så jag nån gång kan börja med det!!! :oS För håret måste juh va tillräckligt långt så det fäster...  fan också...  jaja, sparar väl tid iaf, menar hur lång tid lär det inte ta å vaxa hela jävla benen!!? :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0