Tripp ut på landet... (Gubbängen) ;o)

Idag sov jag länge!!
Gick inte upp förrän efter elva nån gång... Sov hela 11 timmar inatt! 
Helt otroligt! Tänk om jag kunde sova sådär hemma också!
Men nu har jag tagit igen lite sömn hemma hos OB iaf, alltid nåt det... :o)

På dagen åkte jag ifrån Nacka då.
Fick lämna lite grejer där eftersom jag hade med mig mycket dit!!!
Åkte juh dit från fest i lördags och hade då haft en massa ombyte hem till Sanna, då jag ej hade bestämt outfit innan.... 
Ville inte ha med mig två kassar med kläder när jag och Jenny skulle gå runt i affärer idag. Det känns lite "Hej här kommer jag och ska snatta..." :oS

Ja jag och Jenny gick iaf runt på stan och kikade. Och det enda jag handlade var glass och skavsårsplåster - som jag blev rätt illa tvungen att köpa!
Hittade jävlans snygga herrskor när Jenny var och kollade på shoes to her man... Men jag sansade mig!! Dock sugen som fan på att köpa - mmm jag är helt omöjlig när det kommer till skor. Nåt fel på mig... :oS

Efter (icke)shoppingrundan följde jag med ut till Gubbängen på middag hos Jenny.

Hon bjöd på lasagne. Smarrigt värre.


Och till efterrätt blev jag bjuden på Marlboro Menthol. Mmm...


Yeah I know, I look like a junkie... :oS

Jag är sugen på att röka HELA tiden nu! :oS
Men jag ska INTE börja röka!!! Nej nej nej...  :o(
Det är INTE BRA! Mmm...

Sen kollade vi på en film: The Departed.
Den var rätt bra - förutom typ 10 sista minuterna.
Då kändes det plötsligt bara som what the fuck!!? "Nej nu är filmen tillräckligt lång, måste få ett slut på det snabbt - vi låter alla bara skjuta ihjäl varandra... " Ähh inge spoiler det där... ALLA dog inte... ;o)


Och chips svullade vi i oss till filmen.
Köpte chips med less fat - då kan man juh äta mer! hahhah, skojja bara... ehhm mmm... ;o)

Sen åkte jag hem. Kom hem typ kvart över tio...
Bara chillat och slösurfat typ.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0