Svimmfärdig!

Det är nåt fel på mig!
På riktigt!
:o(

Hade juh bara 3-timmars pass idag och började jobba först vid 16:15.
Segade hela dagen. Var hur uttråkad som helst. Ringde tom och störde nån på sitt jobb ett tag för att ha nåt å göra... 
Sen när jag väl kom till jobbet var jag helt OFF. Inte bra att sega så mycket och inte göra nåt!
Kom iaf på sen på jobbet då att jag glömt bort helt att ÄTA!
Och hade ingen rast idag.
Jaja... skit samma, får äta när man kommer hem sen istället...
Mådde skitkonstigt på jobbet hela kvällen. Kände mig mega-emo. Mer och mer juh tiden gick. Och ihålig!
Jaja efter jobbet åkte jag då ner på stan, handlade och gick och solade!
Valde sån där solarie där man står upp. Vill juh försöka bli av med den där jävla vita fläcken på arslet!! :oS
När jag stod i solariet började det bli allt mer jobbigt... kände mig yr.
Blev suddigt... kände att jag skulle svimma när som helst. Till slut blev jag tvungen att gå ur snabbt som fan och sätta mig på stolen som var i rummet.
Det vart helt jäkla suddigt och svart för mig. :o(
Satt där och fick panik... vaska man göra!?
Kände att jag behövde frisk luft men hallå... just nyutkliven ur solariet... not much clothing! :oS Och hade inga krafter att börja klä på mig... what to do...
Försökte mitt bästa att få mig själv att kvickna till... gunga lite. Satt och försökte lugna mig.. GIck runt i rummet... Tog ett tag men till slut började det klarna lite.
När jag kunde se klart grävde jag fram mina nyinköpta Läkerol... lakrits får en att må lite bättre iaf.. eller ja MIG då... :oP
Sen klädde jag på mig och gick iväg och köpte mig en kebabtallrik att ta med hem!!
MÅSTE ÄTA SNARAST typ...



När jag kom hem då så åt jag så klart. Men efter halva kebaben började jag må illa igen. Fortsatte... men kände mig fan svimmfärdig av maten. Sket i det dock eftersom jag hajjar juh att man måste äta!!!! SÅ tvingade mig själv att äta allt!! Det var inte kul...
Sen illamående halva kvällen...
Känner mig sprickfärdig!? Helt sjukt juh... En jävla kebabtallrik ska man juh orka!!! *suck*
Verkligen nåt fel på mig!!! :o(
Jag och min kropp är verkligen inte vänner med varandra!!!!

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0