Spelkväll! :o)

Spelkväll! :o)
Det började lite knackigt med Attack & Defend på Rainbow Six Vegas 2.
Sedan lämnade jag det spelet och hostade eget istället, ja på R6V2 fortfarande då. Deathmatch till en början och sen Team Deathmatch.
Började gå lite bättre men inte tillräckligt bra...


Och ja OB (=HiGHSCoR3MANiGA) tar steroider, för så där oförskämt bra kan det fan inte gå för nån annars... :oS



58 - 12 vann mitt lag med... kändes lite ojämnt va... :oS
Snacka om att vi knäckte dem hårt... hahah..


Sedan blev folk griniga och gud vet vad och lämnade spelet.
Så då hoppade jag över till att spela Attack & Defend igen...



Och då var jag igång! :oD


Det är så det ska se ut! Flest kills OCH extractar....  Jag hinner med allt... :oP


Men den här omgången var skönast!
9 kills, 0 deaths.
I was on fire!!
Det andra laget var fan chanslösa! :oD

Sen blev det Rock Band istället, eftersom alla droppa av och skulle sova.. :oS
Kände att det var dags att börja nöta lite gitarr igen!!
Knappt spelat nåt alls juh sen nån gång innan jul!!!!
Och nu har jg haft besök 2 gånger och testat köra. Knappt klarat av Medium juh!! :oS Pinsamt dåligt! Jag började juh faktiskt lira på Hard där i höstas lite...

Det gick iaf lite bättre nu inatt. Hade juh ingen publik direkt...  Sist gick det åt helvete bara!









Så till slut kände jag att jag skulle testa nåt lätt på HARD då!


Gick sisådär va!! hahah... :oS
Får nog fortsätta nöta på det där en annan kväll... hehh...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0