MÅNDAG

På måndag var jag ledig...
..och borde ha kunnat sova ut.
Borde!
Men satt juh uppe till efter 3... och så hade jag juh bestämt med Jenny att träffas och äta lunch. Så fick lov att sätta klockan på 10. :o(
Men nej, vid tio var jag död! Skulle juh ta igen och sova för två nätter! Och tjaa typ alla andra miljoner nätter jag sovit för lite. :oS
Så stängde av skiten.
Blev väckt sen när Jenny ringde vid 12.. kommer inte ihåg så mycket av samtalet... fortfarande helt waisted. Vet att jag sa att jag måste vakna iaf. Men så fort hon la på somnade jag igen.
Sov till ett tror jag... Nästan 9 timmar! Wohooo... men det delat på två nätter... ja ni förstår, jag var fortfarande dödstrött när jag tvingade mig att sluta sova...  :o(

Sen blev det iaf en tripp till Rimini med Jenny och syrran. PIZZAAAA!!! :oD
Me love...

Och efter pizzan blev det shopping! :oS
Ehhm som jag INTE hade råd med egentligen.
Men ja, köpte 2 nya lakan.
En rosa fjortiströja.
En handväska.
Mascara.
En tygkasse.
2 par nya söta trosor!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0