Dagens gnäll...

Verkligen inte orkat med någonting idag!
Och eftersom man varit så jäkla lat och inte gått och handlat får man juh ta av det som finns i frysen! Och inte orka jag göra nåt avancerat heller...
Så ja kvällens middag fick bli nudlar med bacon och soya! Med svart vinbärssaft till. :o)
Verkligen mästerkock-fasoner va...

Uschh det ser ut som skit här hemma med och så ska jag få besök imorgon. Blä...
Både siss och Jenny kommer juh förbi... skit också. Får man skämmas då...
Jenny ska färga mitt hår.
Och syrran ska låna kläder från mig. Nå party-outfit. Åter igen skit också! Jag har juh liksom inte tvättat på en evighet nu.... så låna kläder, tjaaa... :oS Och några outfits lämnade jag juh hos OB nu sist med...  jaja... what to do..

Och inte har man ens orkat duscha. Får tvätta håret och så imorgon bitti. Måste jag juh gå upp ÄNNU tidigare. Och jag som ska öppna butiken imorgon... *suck*
Och klockan är redan ett... jisses...

Kvällen har varit seg som fan på spelfronten med!
Inga som man känner inne å spela Vegas ikväll juh... Och alla random rum jag gick in i sög juh bara. Fick sitta i lobbyn och vänta i evigheter, blev utkickad från matcher, irriterande fjortisar som tjaffsa med varann bara och framför allt laggade typ allt apa!!!
Röd ping, röd ping och röd png igen. Det laggade så jag studsade genom väggar i spelet... helt omöjligt att spela så! :o(
Och inte nog med det - alla spel lades ner efter en eller omgångar max... Bara leta efter nytt skit-rum... *SUCK*
Gång på gång samma sak...





Ja... kul kul...

Annars hare väl inte hänt så mycket mer idag...
Tjaa videochattat med Jocko dårå iofs... 
Men ja, lugn kväll helt enkelt, eller ska jag säga död?

Nu ska jag sluta gnälla och försöka få några timmars sömn I guess, om jag kan sömna dvs. :oS

Puss puss...

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0