Blöt hund!?

Sjukt risig på tisdag morgon när jag kom till jobbet!!!
Det var inte så jobbigt att åka från Nacka - otroligt nog brukar det inte vara det.
Men det var juh inte så jävlans roligt väder direkt. Började spöregna när jag satt på tåget!
Tur att det inte började tidigare - typ när jag promenerade från tunnelbanan vid Slussen till Södra station! Hade inte blivit nå rolig promenad det!
Men jag ska inte klaga allt för mycket på veckans dåliga väder! Menar, jag beställde juh faktiskt det måndag kväll!!! Tyckte det kunde lika gärna va risigt väder när jag nu skulle jobba tisdag-fredag - och jag fick juh min beställning! :oP
Men jag ville också ha bra väder igen till helgen - så...!??


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0