Lazy ass nu - men sen fullt upp!

Uschh, varit så jäkla slö ikväll... och inte gjort ett skit!! :o(
Inte orkat med nåt...
Men fan, har juh jobbat hela helgen...
Nu ångrar jag iaf att jag inte gick ut och sprang... och så äre kolsvart ute nu, så känns juh lite väl att gå ut NU! :o/
Kanske orkar imorgon... Får se...

Fattar juh inte hur jag ska orka mig upp ur säng i ottan! :oS
Har läkartid 8:00. Blehh...
OM jag nu kommer upp ur säng så får se om jag kanske kan sova lite till sen när jag kommit hem igen... eller om jag ska gå ut och jogga då kanske!? :oS
Sen är jag faktiskt lite sugen på shopping!
Men borde faktiskt STÄDA också!!!
För sen ska jag iväg på eftermiddagen!

Ska åka till Nacka, hem till sweetypien... Saknat lite faktiskt... *erkänner*
Och så tidigt tisdag morgon ska jag åka iväg till Mariehamn med Jenny.
Sen från båten blire tillbaka till Nacka. Och så åka därifrån direkt till jobbet sen... och så kommer kanske Jens till mig efter jobbet sen och dricker rödvin med mig. 
Fullt upp med andra ord.
Så städa imorgon innan jag drar iväg kan kanske vara en bra ideé... men verkar också jobbigt!! Kan inte nån göra det åt mig medans jag är borta!!!? ;oP

Uschh vaxa mig skulle jag juh göra idag också... får hinna med det också imorgon... ojojoj...

Tjaa sova kanske... = försöka alltså!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0