Brüno!

Ja igår så var jag då på bio.
I Sickla.
Såg Brüno!
Och svullade lite popcorn och godis... :o)

Brüno var enligt mitt tycke varken sig bättre eller sämre än vad Borat var... ungefär lika.
Eller nej, jag ångrar mig nog. Brüno var nog bättre iaf.
Fast det är nog möjligt att man tycker det bara för att det var så himla länge sen jag såg Borat!
Kommer juh fan bara ihåg en enda scen från den filmen! Och ja, alla som sett den kan nog gissa vilken scen det är jag menar!! hahah... 
Gillade du Borat skaru självklart se Brüno med!
Gillar du helt jävla sinnesjuk humor med MYCKET (LOL) gayaction så äre här självklart nåt du bör gå och kolla på! hahah...

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0