Benjamin Buttons

Idag, torsdag, åkte jag då hem från Nacka.

Eller först åkte jag in till stan och kollade lite i affärer.
Och så träffade Jenny och fikade lite. Snackade skit och så..

Sen åkte jag hem.
Blev nästan direkt upplockad av DZ.
Åkte och köpte med pizza hem till mig. Från Rimini. :oP
FY vad mätt jag blev!!!
Har haft ont i magen sen dess!! Det är fan säkert närmare 10 timmar sen vi käkade! Men nog gör det fortfarande ont. :o(
Sen så insåg vi iaf att vi glömde filmerna!!
Så fick åka iväg igen för att hyra film då.
Jaja... Vi var lite knäppa sen i videobutiken och hyrde hela 3 (!!?) filmer!
Första filmen insåg jag nästan direkt att jag sett så den skippade vi sen.
Såg då istället nästa, vilket var Benjamin Buttons!

Filmen var lite skumm.
Okej. Varken sig bra eller dålig. Helt okej.
Vet inte vad det finns att säga.
Har du inget bättre för dig kanske du kan se den.. typ...

Och efter den insåg vi att vi inte orkade se en till film.. ehhm joo smart... hahah...
Så D åkte hem. Och jag fastnade vid datorn. :o/

Nu MÅSTE jag fan sova!

Tomorrow. Bad i Nacka. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0