Bad, mer bad och ännu mer bad! ;oD

Ja och så ytterligare en dag vid bryggan på Stora Essingen då!
Och sånna här båtar lägger till där och släpper av och på folk...


PS förbereder med stege så jag ska komma upp efter badandet.
För i skulle jag minsann idag igen!! ;oD


Ja och jag får nog bjuda på dessa skumma men roliga bilder... humor!



Och jag älskar att flyta...
Och önskar jag fick åka vattenskoter med...



Efter att ha varit uppe en sväng och solat och torkat är det dags att plurra i igen då! ;oD



Sen började det plötsligt att spöregna och det blev dags att dra in!!



Var juh dygnsur när man kom in igen.. så dags för ombyte till torra kläder.


Och sen var man typ jätteseg och trött av all sol och bad så det råkade bli en tupplur på eftermiddagen innan dags för middag och sedan hemresa igen.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0