The Dresden Dolls - Missed me

Svårt att komma upp ur säng igår. Sov inte många timmar. Låg bara och tänkte.. :oS
Sen gick jag upp 20-30 min innan jag skulle iväg till bussen.
Klev upp, fick för mig att klippa håret!! Så jag klippte mig!
(Ingen som såg det sen... :oS Däremot frågar våra kunder mig jämt om hur jag färgar mitt hår...)
Och sen duschade jag också!
Fattar inte hur jag hann iväg i tid!!!? :oS

Igår var det iaf lång dag, jobbade öppning till stängning.
Men tiden på jobbet gick faktiskt väldigt snabbt!
Höll mig syssellsatt och fixade och donade och var så duktig så, byggde om en del och så...

Efter jobbet hem och plocka lite... måste få ordning på hemmet!

Sen kom Daniel över och hängde med mig. Vi lyssnade på musik och så...
Jag misstänker att han inte tycker min musiksmak är sådär jättebra - menar, vem gör!?! :oS
Vi hade iaf en gemensam favorit: The Dresden Dolls / Amanda Palmer :o)
De är lite galna, sånt gillas! :o)
Här är en av de låtar jag gillar med Dresden Dolls, dock ingen som hördes igår...


Sov tidigt, redan runt midnatt!! SHOCKING!
Och sov ut ordentligt! Klev upp vid elva typ... Herrejävlar typ.. Plötsligt så händer det! Hahah... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0