SÖNDAG - Inte så bakis! :-O

Det gick faktiskt ganska smärtfritt att komma upp och jobba i söndags trots alkoholintaget under natten!
Gick upp 20 min innan jag var tvungen att dra. Hoppade in i duschen en snabbis, tvättade tom håret. Har nog aldrig lyckats med en så snabb dusch...
Fick tom vänta på bussen lite! :oS
Sen gick arbetsdagen rätt smärtfritt med. Inte direkt bakfull. Helt otroligt! Jag som alltid blir bakis!!? :oS

Efter jobbet hem.
Sedan leverans av snäll tjej med mat från Grekiska. Yammiii...
Mickis kom alltså över med käk och vi glodde på TV, film å så... SVENSK film... :oS
(Jag gillar inte svensk film nå vidare....)
Bland annat blev det Solstorm.


Filmen var juh helt klart bättre än jag väntat mig. 
Men med tanke på att det var en svensk film var juh inte mina förväntningar särskilt höga!
Så ja... mja... Duglig.

Kvällens blond moment:
"Jag vet inte om jag har fyran.
...ehhm eller vänta, det har väl iofs alla." :oS
Jag måste lära mig att tänka innan jag öppnar munnen!!! För jag är juh inte SÅ dum egentligen. Bara ehhm jag vet inte vad, öppnar bara munnen lite för snabbt. :oS

Glodde lite på Fotbollskanalen med... och upptäckte till min fasa att jag nog kanske börjar att tolerera Zlatan. Vaffan... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0