Måndag igen!

Ja sen blev det måndag då.
Och dags att jobba igen!
TRÖTT! Hade behövt lite semester efter den där helgen!
Men nog kom jag iväg till jobbet trots allt. Visserligen några minuter sen pga ett akut behov av ett stopp på Apoteket men men... :o) Huvudsaken är att jag kom upp ur säng iaf!!!
Ja och pallade jobba hela dagen också! :oP
Men det var helt dött, menar riktigt jäkla dött i butiken hela dagen! Bara leta efter saker att göra hela tiden, frustrerande.
Och så var jag svag. Jag ringde honom... OB... Jag ville inte - men jag ville. Så jag bara gjorde det. Vi pratade, allmänt bara. Det var skönt. Ja... inte mer med det.

Efter jobbet sen blev det solningsdags igen.
Fick åter bli stå-upp-solariet!
Vill fan bli av med irriterande vit fläck man får när man ligger ner i ett vanligt solarium! *mutter*




Efter solning hem en stund och sen fick det bära iväg igen.

Jag fick äran att komma hem till Daniel och se hans hem för första gången.
Så nog fick han minsann ta och städa lite först... Ja nej alltså inte så jag tvingade honom utan mer så han envisades med det själv.
Alltid kul att se hur andra bor! :o)

<-- Duschdraperi... Vågade inte kolla bakom men han förklarade att det låg ett kallt lik där bakom och väntade...

Jaja iaf. En massa geeky grejer hade han iaf hemma hos sig. En massa elektronikprylar som jag inte har nån aning om vad de är trots att han minsann förklarade för mig. Riktigt geeky. Me like!
Menar geeky = bra. :o)

Jaja... det var trevligt iaf att få se hur det såg ut där.
Och se hur min blogg ser ut i en annan dator, alltid lika kul. För det ser alltid lite annorlunda från andra datorer. :oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0