FREDAG

Äntligen fredag.
Ledig från jobbet i 3 dagar. :o)

Umgåtts mer med Daniel. Jävla slappodag alltså. Hahah...
Kan man skylla på glöggen? Nehe nej.. ok... :oS
Vi var iväg och köpte pizza iaf. Hurtigt värre.

Sen så skulle jag våga mig ut på kvällen! Modigt av mig tyckte jag. Jag festar fan aldrig längre...
Eftersom jag och Dniel pratade och jag sa vad jag skulle göra och jada jada så ledde det hela till att jag fick reda på att Daniel och Mickis känner varann... shit va världen är liten... :oS
Och ja, jag mötte alltså Mickis (och två av hennes kompisar - Sandra och Linda?) på Crocs. Shottade lite Minttu BLack innan till min pizza, hahah... Kände mig som en fjortis! Men man kan juh itne möta folk på krogen nykter när de redan hunnit börja! :oP

Riktigt rutinerad partypingla som jag är så glömde jag mitt leg! Öhh smart.
Så lite jobbigt var det sen när vi skulle vidare och in på Stanleys och de bad om ID. :oS
Ehh hej, jag glömde mitt leg hemma! :oS
De glodde lite (två vakter) och den ena konstaterade sen till den andra "Hon ser väl snäll och pålitlig ut?" Och så släppte de in mig...  Oookey... :oS
Jag vill inte se snäll och pålitlig ut, hahah... ;oP

Jaja jag kom in iaf.
Och full vart jag och kul hade jag och vi shakade ass...
Fan va skönt att komma ut och dansa, me love. :o)




Efter krogen dansade två fyllon runt julgranen på torget.
Och ja det tog nog säkert en timme för oss att komma hem. Herregud. :oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0