LÖRDAG - Födelsedagsfirande!

Så var det lördag då.
Bakfull.
Bara bita ihop och gå på kalas på dagen!
Jennys födelsedagskalas med hennes familj.

Ja, jag var juh bakis så jag orkade faktiskt inte alls göra mig iordning! Utan jag gick över dit helt enkelt i mina myskläder... :oS Mmm visst är jag sunkig! Men hey, jag kände juh dom så... och inget stort kalas.
Hade dessutom lyckats somna med smink kvällen innan och tvättade ansiktet först på morgonen, så det behövde få vila lite innan det skulle kladdas på nå nytt smink till kvällen sen...

Födelsedagsbarnet fick en baby nerdimpad i knät. Varsågod.



Mmm så där ser barn på mig... :oS




Bakis-slacker-Mira på kalas! :oS



Du har juh inte lyckats producera några egna än, här ta min. Visst vill du ha en...
Nej hon sa inte så. Men plötsligt hade jag en bäbis i knät.
Och den, förlåt han, slog mig i ögat med sin leksak. Tur jag tål lite stryk. ;o)



Efter kalaset gick jag ner till Grekiska med Jenny och martin och käka lite Souvlaki.
Ahhh me love it...




Efter maten dags för mig att gå hem och byta om för party!!!
Och handla groggvirke! För sprit fick det bli för mig, det jag hade hemma! För inte hade jag kommit ihåg att gå till Systemet!!! Sånt glömmer jag fan alltid! Van att nån annan tänker på sånt åt mig. Jag kan betala men kommer fan inte ihåg att handla!! :oS
Jaja, hade en flarra Minttu Black juh och en flarra Blåbärsvodka. Nice nice... det blir man lugnt full på! Hehh.. :oS

Efter ombyte tillbaka hem till Jenny då. Party on.



Lite partajande hos Jenny först då...



...och sen dags för utgång!

Jag messar med Mickis och kollar vart dom är...




Oh shit alltså... Observera nu att resten av bilderna är INTE tagna av mig!!!
Någon har snott min kamera utan att jag märkt det... insett det, what ever...
Det här kommer jag inte ens ihåg!?! :oS






Ja och sen fick det va slutmessat på mobilen för min del.. för den dog tvärt bara!
Så inget mötas upp...

Dock hann jag innan mobilen dog lyckas ringa upp folk av misstag... I don't know... Jag var full... :oS Shit...

Jaja... in på Hamnmagasinet då!







När krogen stängde sen och vi gick ut stod Mickis och väntade på mig utanför! Hehh...
Den här boken hade hon minsann fått när hon gick ut från krogen hon hade varit på!
De tyckte visst hon behövde hjälp till nästa gång eftersom hon gick hem ensam... hehh...
Den boken var iaf lite roande att läsa, så sjuka repliker... :oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0