Bojkotta julen!?

Min mamma ringde häromdagen. Familjen undrade tydligen hur jag skulle fira jul. Med dem eller med Oskar. Ehhm... Jag orkade inte ens börja förklara nåt...
Jag orkar inte tänka på julen! Har så mycket annat att tänka på.
Orkar inte med det också just nu!
Och jag vill inte ha några förväntningar på julen. En juldepression, som jag höllt på att få förra julen, känns inte så lockande....
Jag tror jag skippar julen i år helt enkelt.
Här skall det inte handlas några julklappar och joxas och pyntas. Orkar verkligen inte med det. Så vi skiter i det va... Fick ändå inga julklappar förra året, så varför skall jag anstränga mig och bry mig...
Får se vad jag hittar på då istället. Sitta själv är juh inte så kul heller, är juh ändå sällskapssjuk.
Har fått två förslag.. men jag vill inte tränga mig på någon heller... Vilket jag känner att jag skulle göra i båda fallen, av olika skäl. :oS
Mmm får se...
Blir iaf ingen jul med familjen dårå. Alla ska iväg på separata håll nudå.

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0