Soffpotatis!

Idag då.
Har inte orkat göra ett skit idag! Verkligen nada!!
Eller tjaa jag har juh legat i soffan och bloggat och glott på ungefär tusen små filmer jag filmat under helgen... Men det är väl typ allt det också.
Är ledig idag (och imorgon och övermorgon).. Så får juh faktiskt slappa! :o)
Jag är helt slut fan. Inte bra att komma tillbaka från semestern och börja köra så hårt direkt. Man måste juh mjukstarta egentligen! Men nej.. Jag skaffar mig ett nytt extrajobb (alltid påfrestande att va ny) och kör en 9-dagars arbetsvecka... Bra bra... hahah...

Har ingen mat hemma fortfarande...
Så ligger här i soffan och tycker så jävla synd om mig själv!!!
What to do liksom!!? :oS
Jag är juh faktiskt hungrig!
En till kebab hade juh varit gott alltså...
Fan... skärpning! Har inte råd att äta en massa skräpmat. Är juh faktiskt nästan pank. So stop it bitch! :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0