Couch potato!

Aarrghh... att man ska bara va så seg, så jävla trött hela tiden.
Verkligen inte orkat med någonting ikväll!!
Kom hem, degade ihop i soffan och kom aldrig upp igen!!! :o(
Har sneglat lite åt spelhögen och funderat på att spela FEAR, som jag juh fick i födelsedagspresent. Men jag orkar verkligen ingenting! Blev utmattad av bara tanken att slita av plasten från spelet! Hahah...
Inte ens orkat resa mig ikväll å gått på toa juh!!! Bara att hålla sig... *SUCK*
Och bättre lär det inte bli framöver - jobb, jobb, jobb... 9-dagars vecka juh!
Men de e lugnt egentligen - vill tjäna liiite pengar iaf den här gången!
Bara att när man känner sig så jävla trött och ömklig så vill man helst att nån ska krama en och hålla om en liiiite. Men tjaa, han bor femhundra mil härifrån...
Mmm sorry, bitterfittan har talat igen.
Och egentligen är jag inte ens så bitter.. bara mina fingrar som får eget liv när jag börjar skriva... hahah...
Mest så himla trött bara!
Kanske ska ge upp för ikväll då.... Men jag och det här med att faktiskt gå och lägga sig... :oS

Imorgon är tanken att jag ska gå upp lite tidigare och åka in för att äta lunch med Jenny, igen, innan jobbet. 
Jobbar juh "bara" 13-18 imorgon.
Får se hur tidigt jag orkar släpa mig ur säng... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0