Am I still up!? :oS

Jag vet inte riktigt vad jag gör uppe än!
Ska juh upp relativt tidigt imorgon, trots att jag är ledig.

Ska åka hem till Jenny i Gubbängen och färga mitt hår - i två omgångar, så det kommer att ta tid!
Först ska underhåret och slingan i luggen färgas svarta. Sen måste håret hinna torka och helst smutsas ner lite igen egentligen, så får nog vänta några timmar iaf och hitta på något. Sen senare blir det då dags för blonderingsbiten av resten av håret. *pust* Vilket projekt mitt hår är alltså!!!
Brukar aldrig göra färgningen och blonderingen på samma dag annars, har faktiskt aldrig gjrot det innan - så får se hur detta kommer att gå.. :oS Men känner mig nästan tvungen nu för mitt hår ser ut som skit... Jag kan itne färga det själv och det blir aldrig av att Jenny kommer hit och hjälper så...

Efter hårfärgningen ska jag till Oskar sen.

Men nu borde jag verkligen sova! Är dessutom astrött!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0