Önskar till knodden!

Har handlat mycket till bebisen men det finns såååååååå mycket mer som kommer att behövas framöver eller som jag bara suktar efter för att det är så fint! 

Men får hålla mig just nu iaf....

 

 

Bestick, tallrikar och muggar har jag inte köpt något av till knodden än men det kommer juh att behövas såsmåningom. 

 

 

En Babybjörn babysitter drägglar jag efter. 

söt nappburk vore bra! 

Babybjörn-pottan dröjer lite till men den är snygg. 

Babygym har vi inte köpt något men jag älskar Skip hops! 

Leksaker till knodden kommer behövas framöver, fina ska det vara! Sorteringsboxar ochstapelbara klossar är bra och fina finns bland annat från Brio, Pumpkin och Sebra. 

Sen ska väl lillen kunna spara pengar också, gärna både på banken och i en stor elefantsparbössa från Norsu! 

Fin mätsticka ska det såklart skaffas också... 

 

En nattlampa,  kanin eller rådjur, kan va bra för en mörkrädd liten. 

En egen rygga till dagis, en Fjällräven Kånken mini, vore bra och matchar mamma. 

Lillfisen måste ha hörselskydd när det skall barnvagnspromeneras i Prideparaden i augusti! 

Matstol kommer att behövas till hösten. Jag älskar Brio Grow! Men även den rosa Stokke tripp trappen är fin och skulle kunna passa in hos oss. 

Spjälsäng behövs när knodden vuxit ur vaggan. Tex Hensvik från IKEA kanske kunde funka...

andningslarm som man lägger under lillens madrass kanske kunde ge mammorna ro att sova. 

Och så var det mer leksaker från Sebra som jag älskar.... ;o) 

 

/M-J 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0