10 dagar

Inget mer som hänt...
Läget verkar vara som vanligt ungefär.
Idag 10 dagarkvar till BF...

Senaste dagarna har inte direkt varit några solskensdagar, tvärtom. Här har det bråkats och varit tufft. Inte rätt läge just nu men är väl också just varför det varit som det är, för det är så överväldigande mycket nu!

Och jag är så TRÖTT! Konstant trött.
Somnade vid ett inatt. Vaknat konstant och behövt vända mig från ena sidan till det andra, vilket är ett helt projekt! Men min höft domnar liksom bort rätt fort när jag ligger på sida, är så tung nu och har noll cirkulation! Kuddar ska flyttas, likaså mage. Torka dräggel från kudde, rätta till lakanen, dra täcke... Passa på att gå på toa när man ändå är vaken... Sen lyckas somna om! Mellan 1-6 var jag på toa 3 gånger inatt. Sen är jag av vana vaken nu för kroppen vill inte fatta att det är helg och frugan inte ska iväg på jobb, jag brukar juh vara vaken nån timme när hon drar! Äta frulle och inte kunna somna om direkt. Suck. Får väl pallra mig upp å käka då...... Fast jag är dödstrött!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0