Kycklinggratäng till fotbollen.

Tisdag 6 Juli:

Till middag bjöd jag älsklingen och Jenny på kycklinggratäng, efter Micaelas önskemål om det.
Blev tyvärr inte så lyckat den här gången, tyckte inte jag iaf.
Allt bara gick fel....
När jag skulle hälla av vattnet från grönsakerna så råkade jag hälla ut alla grönsaker också i slasken, bland smutsig disk - bara att koka nya... gratängsåsen kokade över först och senan vägrade tjockna till... skruvade på värmen till fel plattor osv osv... :oS
Och så hade jag visst varit alldeles för snål med kryddorna! :o/
Men klart det var fullt ätbart iaf... jag är juh inte heeeelt värdelös... hehh...


Middagen avnjöts i vardagsrummet, till fotbollen.
Första semifinalen i VM.
Ja jag är juh tillsammans med en sportfåne, så måste juh ställa upp och hänga med...
Så bjöd jag flickorna på Breezers och cider också. Nice. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0