Mickis pytt!

Måndag 25 Januari:

Ledig från jobbet, inte gjort ett jota typ som vanligt..
Joo var juh och hämtade ut mitt paket iofs, sista dagen!! :oS
Så nu har jag äntligen (ett år senare) fått mitt modem till mitt mobila bredband...
MEN, ett stort MEN...
"Äntligen kommer ditt Mobila internetmodem och simkort som du har väntat på."
Öööhhh ja modemet var i paketet ja men inte fan fanns det med nåt jävla simkort! *suck*
Tele 2 = Fuck ups!! Orka!!
Och när tror vi att jag ska orka ta tag i att kontakta dem för att få det där sabla SIM-kortet också... *suuuck* :o/

Nåja, när jag var och hämtade paketet passade jag på att handla med mig potatis hem också. Sedan kom Mickis över på kvällen och lagade mat åt mig! :o)
Det blev stekt potatis, lök och bacon. Ja typ pytt alltså... med stekt ägg förståss. :o) Och det var gott-gotti-gott-gott, såklart. :o)



Efter maten var det dags för efterrätt, eftersom vi glömt att äta upp våra chokladpuddingar dagen innan! Hahah...

Och så jobbade Mickis hårt idag!
Efter chokladpuddingen var det dags för öl och kräftor också!!!
Strong jobbat alltså att orka så mycket!!! :oP



Men nej, hon orkade såklart inte äta upp allt!!
Och jag rörde förståss inte kräftorna, hell no! Jag äter INTE skaldjur!!!!

Jag har typ fobi för det!
Får panik av bara tanken att röra det där. Hellre klappa levande! Men nej äta det där, no no no nooo.... Jag kan inte ens röra vid dem eller komma för nära...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0