MORR!!

Fredag 29 Oktober:

Jobbar några timmar på kvällen. Sen vill älskling att jag ska möta henne vid Dala. Jag har ingen lust att hänga där ikväll för jag är TRÖTT. Så försäkrar mig om att vi ska gå hemåt i så fall, för jag vill inte bli lurad till att stanna där sen... Och ja, vad händer... Jag blir såklart lurad att hänga där! Ingen trevlig kväll direkt. Stupfull Mickis som är helt outhärdlig hemma sen också när jag skall försöka sova - ska jobba helg. Hon spelar musik på datorn, spelar gitarr och sjunger och gud vet vad - när jag försöker sova. Jag lackar rejält och skriker åt henne men vad hjälper det när hon är så waisted... *djup suck*

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Maja

grrrr:)

2010-12-07 @ 11:10:50
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Lucke

Lucka 7 har öppnats i min julkalender på bloggen. Var med och tävla om valfritt smycket från JohannaN.com :P

2010-12-07 @ 11:43:16
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0