Shopping - med bad hair day!

Fredag 23 April:

Cyklar 45 minuter på förmiddagen, samtidigt som jag glor lite på Kenny - en average man with exceptional hair... heheh...



Sen äre bara att hoppa in i duschen en snabbis och göra i ordning sig...



Som det brukar va med nyfärgat hår, av nån konstig anledning... så är jag inte nöjd.
Having a bad hair day!!! :o(
Försöker med att sätta upp det då... men nej fy fan ändå... :o(



Jaja, bara att bita ihop och ta sig ner på stan med Jenny då...



Efter att ha cruisat skoaffärerna är det dags för lunch på Nancys! Oh yammi! :o)


Sen mer shopping!
Fast jag var ganska så duktig och höll i slantarna!
Köpte bara en handväska, ett krokset för mina halsband och shampoo.
Mer hann jag inte ens med - för sen vare dags för mig att gå till tåget och ta mig upp till Grönan! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0