Oskars smarriga köttfärssås!

Vakna tidigt idag. Sur. Borrande hela dagen. Ont! Trött i kroppen. Helt slut.
Skulle ha åkt hem idag... men har istället legat i Oskars soffa hela dagen och stannade här.
Jag är sjuk.
Det gör skitont i ansiktet. Så ont så jag varit nära att grina flera gånger idag. :o(
Trodde igår att jag var typ frisk nu..
...men så slog det bara till.
Kände visserligen igår kväll att det ömmade i kinderna... men så idag har det bara blivit värre och värre då. Känts som att jag blivit misshandlad. :o(
Nu har jag ätit värktabletter som äntligen börjat verka och fått i mig middag.
Snälla Oskar lagade sin världsgoda köttfärssås medan jag låg och slöade i soffan.
Och det var precis lika gott som alltid...
Me love it!! :oD


Känner mig äntligen lite piggare... Orkar tom sitta upp i soffan istället för att ligga och gömma mig under filten, som jag gjort hela dagen...  Skönt.
Men något avancerat orkar jag inte med ikväll...  är fortfarande helseg och öm i kroppen och ansiktet - även om det känns bättre än tidigar eunder dagen...
Hoppas man frisknar till SNART!!!
För jag vill inte va med om hur det antagligen kommer att kännas igen när värktabletten börjar avta i effekt... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0