Lång lördag...

Ja, då var jag hemma igen!

Åkte juh iväg tidigt i lördags morse.
Skulle först möta upp Bojana vid tåget i Södertälje. När jag just kommit iväg fick jag ett mess från henne om att hon var sen... så jag fick stå och vänta på henne en kvart först vd tåget, stod och läste lite... och fick en massa komplimanger för mitt hår! Trevligt sådär på morgonkvisten när man känner sig död. ;o) Dels så kom det fram gubbar och sa att jag hade fint hår och så fjortisbrudstilen "Såg du hennes hår, gud vad snyggt!!"...
Sen när Bojana väl kom åkte vi in till stan och mötte upp Jenny med vid Slussen - för att sedan åka vidare till Järla.
Vi skulle besöka Stockholm modecenter för lite shopping!
En massa showrooms som hade utförsäljning av gammal kollektion - dags för nytt.


Det enda jag köpte var faktiskt bara 2 par fancy trosor från Friis & company.
De andra två köpte en del smycken - men krimskrams-shopping faller inte riktigt mig i smaken. Hittar nästan aldrig smycken jag tycker om.

När vi var klara på Stockholm modecenter åkte vi till Sickla för lite lunch.
Det blev vedugnsbakade pizzor på Forno Romano.



Jenny och Bojana fick sina pizzor först, så jag fick snällt sitta och äta sallad så länge.



Mongo, mongo, mongos...



Till slut kunde jag också börja pizza-svulla...



Efter lunchen drog de andra två hemåt.
Jag till Oskar.
Nära och bra när jag redan var i Nacka! :oD

Sen var det dags för mer shopping.
Jag och Oskar åkte iväg till Stalands och kika på soffor!
Blev dock ingen soffa nu - men däremot köpte Oskar en golvlampa med dimmer. Så mysbelysning i vardagsrummet nu då, bra bra... :o)

Tacos till middag.
Och så split-screen co-op på Borderlands. :o)
Co-op funkar juh att köra hos honom eftersom han har projektor. Hos mig skulle man juh inte se ett jota om man blev tvungen att dela på skärmutrymmet från TV:n...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0