Vinmarinerad rostbiff med potatissallad!

Efter att ha lirat Red Faction Guerilla ett tag byttes spelet mot FEAR 2 istället, som jag tagit med mig hem till Oskar. Han har juh lirat det på PS3:an men nu fick han ta och köra den på boxen också. Plocka lite achievements också...
Sen när han kom så långt i spelet som jag klarat mig hittills så ville jag inte se mer! Skulle förstöra spänningen för mig juh... :o)
Började kännas som dags för middag, så jag gav mig på att fixa det medans Oskar gav sig på en omgång Trials HD.

Jag har juh då blivit en riktig mästare på att göra sallad!
Bara alla kryddor, oljor och dylikt finns att tillgå så... ;oP



Enkel middag för mig att fixa. Bara göra sallad.
Resten hade vi köpt färdigt i charken när vi var och handlade, så bara plocka fram...
Färsk potatissallad och vinmarinerad rostbiff.
Mmm ja JAG har tydligen lärt mig att äta kött som är rosa, eller rött dårå!
Did hell freeeze over or something!? ;oS


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0