Spaghettigratäng!

Igår efter jobbet var jag och handlade först... och åkte sen hem direkt och påbörjade maten!
Oskar skulle komma över vid middagstid. :o)

Som vanligt hade jag ideétorka på matfronten! :o/
Jag gillar att laga mat - men kan juh fan aldrig komma på nåt att göra!!!
Tänkte att jag skulle göra nåt lätt, så jag skulle slippa stå å slava i köket när han var hos mig... men ojj så fel jag tänkte där... Även fast jag började innan han ens åkt hemifrån sig så stod jag ändå fortfarande och slet vid spisen när han kom!! :oS
Tog lite tid eftersom jag inte gjort rätten innan och var lite osäker...
Jag hade juh aldrig gjort bechamelsås ens innan!!!! Jag vet, noobigt, men så är det!!
Jag är juh dock en natural talent - så det gick suberb ändå! ;oP

Lagade hur som helst Spaghettigratäng! :oD



Medans jag dukade och så installerade Oskar lite grejer åt mig på min laptop.
Så snällt! :o)



MYCKET mat lagade jag, som vanligt... åt en hel armé ungefär...
Men matlådor är juh så bra att ha! :o)
Och pojken fick med sig en låda hem med...



Bechamelsåsen blev juh ostsås.... sen gratängost på toppen...
och så strör vi på parmesan på kalaset.
Ost, ost, ost... !!! Smarrrry!! ;oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0