Hemlagad Pytt! <3

Igår åkte jag in till stan (Stockholm) lite tidigare och mötte Jenny för lunch.
Jenny hade gjort quinoasalad och så köpte vi teriakikycklingspett.
Satte oss i gräset och åt lunch ute. :o)


Sen var det jobb som gällde för mig 13-18, i den (för mig) nya butiken.
På rasten sprang jag över till Feet First och hälsade på Bojana och kikade lite hur det såg ut där också...

Efter jobbet åkte jag sen till Nacka.
Ville sova med Oskar.. även om jag skulle få gå upp i ottan sen...

Handlade på vägen och lagade Pytt i panna sen.
Var väl värt allt skärande och joxande. Tog juh itne så lång tid iaf och det blev supergott!!!
Smakade nog extragott också med tanke på att man inte äter ordentlig hemlagad mat längre... :oS
Eller så var det Oskars kryddning som gjorde susen, elelr de fina äggen han fick lov att steka - eftersom jag är värdelös på att steka ägg! :oS
Hur som, supersmarrigt!!


Tjaa trötta och sega var vi.
Jag har knappt nån ork till någonting juh...
Kollade lite Gordon Ramsey...
Å så försökte sova tidigt. Men icke kunde man somna... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0