Inga egna värkar?

Ja lillebror och Sanna fick sig nummer två idag, en lillebror till Loui!
Jättekul! Men jag vill ha egen bebis också för sjutton!!!!!

Pratade med mamma idag. Och tydligen gick hon över tiden och fick bli igångsatt med värkstimulerande dropp. Tydligen får hon inga egna värkar.
Och det verkar som att det samma gäller mig! :oS
Fyfan asså. Vill ha ut bebis nuuuuu!!!!

På onsdag har vi juh en tid på specialmödravården 09:00 för ultraljud och planering av igångsättning.
Vår BM berättade nu sist vi var hos henne att om man gjort IVF (som vi gjort) så har man rätt till igångsättning tidigare! Dvs vecka 41 istället för 42. Det är juh på onsdag!!! Så ska banne mig försöka stå på mig/oss då och kräva att få den där igångsättningen snarast!!!
Visst det är tråkigt dålig timing iom att det är semifinal 2 på torsdag och på lördag Eurovisionfinalen! Och jag är juh en riktig Eurovisionnörd!!!!!! Dessutom är det VM-final på söndag och dagarna innan såklart också matcher... Och Mickis vill juh gärna se dem. MEN vi har pratat om det, om huruvida då vill ha igångsättning iaf eller vänta till nästa vecka och vi är rörande överens om att VI VILL HA UT BEBIS ASAP!!! Så som sagt får vi försöka stå på oss på onsdag och kräva den där igångsättningen! Hoppas vi klarar det, vi är juh såna mesar båda två! Speciellt bär det kommer till sjukvården... :o(
Vi vill inte vänta ytterligare en vecka från onsdag... Hell no. :o(

I övrigt idag?
Vi, jag och frugan, har suttit på balkongen och lapat sol. Nu är vi röda som kräftor.
Jag förmodligen blek som en eskimå imorgon igen, medan frugan kommer att vara brun som en bajskorv. Hon blir juh det på ca 5 sekunder alltid, så jävla fubbigt!
Just nu är vi iaf rödbrända! I ansikte, på armar, hals, urringning, kanske lite ben. I övrigt likbleka. Sexigt.
Vi fick lyssna på en massa helikoptersurrande också. Två rån i Södertälje idag.
Sen så har vi haft Jenny och Martin över på middag. Fick en present till bebisen också, två par strumpor som Jennys mormor stickat! Gulligt. :o)
Synd bara att nån bebis aldrig kommer vilja kika ut tydligen...

/M-J

 



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0