I tionde månaden...

Det var lugnish puckish idag, inga direkta känningar... Tyvärr.
Har varit förbi jobbet och lämnat in mina nycklar ochhämtat alla mina shoes som jag hade i skåpet. Till vilken glädje vet jag inte för får ändå inte på mig dem nu! Plus att det fanns vinterskor kvar där...
M&S har varit på middag här och kollat film. Vi har försökt mana bebisarna att titta fram men varken deras eller vår ville det. Envisa jävlar.
I slutet av deras besök fick jag plötsligt ont i ryggen och blev stel och svag i hela kroppen. Gick på toa och det bara strålade ner i vänster skinka och ben, ont. Sen gick det bara över!
Efter att de hade åkt hem fick jag igen ont i nedre delen av ryggen. Och jag tror att det kanske är svagare värkar jag kände. Men för svårt att mäta och klocka...
Nu har jag fortfarande ont i hela ryggen... Eller ont och ont men ja... Inte så jag tänker ta nå tabletter. Lagt mig ner i sängen och ska försöka sova istället.
Hoppas på att vakna av värkar eller vattenavgång (som vanligt) men det lär säkert bara vara vanligt ryggont nu..?
Får hur som helst sova ensam inatt, då frugan ska övernatta på soffan. Jag har låtit för mycket senaste två nätterna så hon vill få lite sömn nu. Jag erbjöd mig att ta soffan men det fick jag inte.

Håll tummarna nu för action inatt!
Det är dags.
Är juh för fasiken i tionde månaden liksom!!! 5 dagar övertid nu...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0