Min rygg!

Min rygg har gett upp nu! Har konstant ont! Riktigt ont, i hela ryggen. All tyngd och alla obekväma ställningar man sitter, står och ligger i har gjort sitt nu. Är helt paj. Och så himla stel! Vet snart inte vart jag ska ta vägen. Att vakna på morgonen och ha så ont att man nästan bara vill börja grina, det är inte okej.
Och nej det är inte för att förlossningen är på väg att starta, det är bara ryggen som är dålig och inte pallar med längre.
Jag önskar dock faktiskt att det vore så att förlossningen ville sätta igång nu. Jag är redo! Det räcker nu. Jag hoppas att knodden också är redo snart! Välkommen ut till dina mammor, asap... Vi längtar!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0