Fredag

I fredags började jag dagen tidigt med att rolla stolar och lite andra saker som katten legat på och hårat ner. Detta fick jag för mig att göra på morgonkvisten vid sextiden när frugan gått iväg till jobbet.
Sen tänkte jag att jag skulle sova vidare nån timme timme till men tjii fick jag för självklart fick jag då allergi! Och denna preggo vågar juh inte äta allergitabletter under graviditeten. Så att liggande gick inte för det vart lite jobbig tungt att andas!
Istället satt jag sen i sängen med en kopp varm choklad och koncentrerade mig på att andas.
Tills det blev dags att göra sig iordning och åka in till stora stan för att möta upp Jenny.

Väl i Stockholm strosade jag och J runt i solen. Kollade i affärer, åt lunch (pizzabuffe!) och åt glass i solskenet.
Sedan åktevi ner till Södertälje igen på eftermiddagen, handlade mat och gick hem till oss. Så lagade Jenny middag till oss och frugan, spaghettigratäng enligt lilla frugans önskemål.

När J åkte hem på kvällen var jag helt färdig. Däckade inte långt efter det. Det är tufft att va preggo och bli utmattad av allt och ingenting! ;o)

/M-J

 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0