Den som uppfann glass med nötter i var nog ett geni...

Lördag, bakislördag, kändes det som. Även fast jag var spiknykter och det vart frugan som var bakis och inte jag så kändes det som jag var det! Är tufft att vara uppe till sent på natten och umgås fylledrägg! ;o)
Bakfyllemat och tv-serier är väl ungefär vad som orkades med...
Ja vi var juh till affären men det enda som följde med hem var skräp, Inge riktig mat...
Såg klart tredje säsongen av The Real L Word. Irriterade oss på äcklet Romi, så sjuk i huvet... Led med stackarna dom förlorade barnet, jagskvätte tårar...

Beställde till slut också ett barnvagnshänge från Sebra, som jag drägglar över ett tag nu. Den är så fiiiiiiin, på bild iaf. Hoppas den är lika fin i verkligheten... :o)



/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0