Tröttare än tröttast!

Är helt sänkt. Så trött hela tiden! Ingen ork alls.
Börjar misstänka att jag har stor järnbrist trots att jag äter järntabletter. Tror inte det räcker. Har juh järnbrist i vanliga fall också, även som ogravid. Och sist vi var hos barnmorskan sa hon att mina järnvärden var dåliga. Käkade järntabletter då också men slarvade ibland. Nu har jag dock varit duktig med dem men ja... Jag tror att jag behöver mer! Vågar dock inte öka dosen utan konsultation om det. Ska iaf till barnmorskan imorgon igen så vi får se om jag har rätt eller om det är något annat.
Jag sover lätt 12 timmar nu och är ändå trött. :o/
Att vara konstant trött och dessutom ha smått huvudvärk, som jag numera börjat få nästan varje dag, gör inte direkt under för humöret. Inte konstigt att man inte är så munter. Inte lätt att vara preggo.

Jaja måste väl göra mig i ordning för att åka iväg och jobba... Snark...

/M-J





Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0