Graviditetsbilder

 

Mer bilder...
Mår dåligt över hur man ser ut... Men tänker som vanligt att det kan vara kul att se tillbaka på sen...
Och är fortfarande bitter över de förlorade bilderna från innan vecka 11.
Hur som har jag inte lust att bli större längre. Nu är det jobbigt. Obekvämt. Längtar till det är färdigjäst! Men ja det får juh vara värt allt bara man får den där bebisen tull slut! Fast ja jag längtar efter att bli av med kilon igen...

/M-J

 



Ps. Såhär i efterhand är det kul att se och minnas att jag tyckte jag redan blivit så stor och svullen på de tidigaste bilderna. Oj oj vad jag inte visste vad komma skall... ;o)




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Linda

Så fin!
Men vet vad du menar för det var samma sak för mig.

Svar: Tack. Ja det är kanske olika hur man själv uppfattar sig också.. Vet inte. Men när man KÄNNER sig stor och otympligt i kroppen så är det svårt att känna sig som något annat heller... Hahah vad konstigt det där lät men ja... :o)
Oh Mira

2013-01-10 @ 12:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0