Första sparkarna!

Jag önskade mig juh en julklapp av E, att få känna på sparkar! Och på annandagen hände det, sparkkalas där inne! Och sedan dess har jag känt dagliga fosterrörelser. :o)
Det nya året inleddes också med att frugan kunde känna sparkar för första gången i lördagsmorse den 5:e. Tre sparkar i rad fick hon känna mot sin hand! :o) Det var även första gången jag själv kunde känna sparkar utanpå magen.
Som vi längtat efter detta! Äntligen! :o)
Innan har juh jag känt svaga buffar inuti nån gång med veckors mellanrum... Men nu i vecka 23, samma dag vi gick in i den veckan, så är vi äntligen här... Äntligen!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt!

2013-01-08 @ 12:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0