49ers...

Igår, söndag, morgon när jag klev upp möttes jag av en lustig katt i vardagsrummet. Hon spanade på och tänkte försöka fånga fåglarna som var på ute på balkongen. De tecknade nämligen skuggor på fönstret! Mycket spännande! Värsta cute hon va. :o)

Sen var det jobb, inventering, och så pizzatime på kvällen. Till sport. Suck.
Först fotboll och sen amerikansk fotboll.
Jag var värsta snälla frun och kollade på NFL med frugan. Hon var så nervös, hahah... Men till slut vann 49ers och går därmed till Super Bowl! Med andra ord åker jag på att kolla på det också om två veckor! Men sen är juh iaf NFL slut för säsongen...

Idag skulle jag ha varit ledig men ska trots allt åka in och inventera lite sen senare. Ska vara ledig på onsdag istället, i samband med MVC-besök. Så nu ska jag FÖRSÖKA somna om här och få mig några timmars välbehövd sömn till, om det går...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0