Trött, svullen, helt slut...

Gravidot är helt slut nu efter dagens panik på jobbet... Blä...
Hade redan på morgonen innan jobbet träningsvärk! Antar från gårdagens idioti med att jobba i högklackat - funkar visst inte så bra som gravid. Inte bra kombo styvrars preggo och så gå i 12cm klack på jobbet, upp och ner för stegen...
Hur som, blev inte direkt bättre av dagens bärande, flyttande och kånkande, nope.
Jag har dessutom så svårt (typ omöjligt?) att säga till om jag inte orkar nåt eller det är jobbigt. Jag klarar allt. Jag är en superkvinna. Eller så är jag dum. :oS
Sammandragningar i slutet på jobbet? Joomenvisst! Och så ont i fötterna så jag ville grina.

Väl hemma har frugan fått serva mig med middag i soffan. Här har jag parkerat nu, i soffan alltså. Fortfarande ont som fan i fötterna. :o(

Ett jobbigt beslut fick tas nu ikväll också... Bye bye ringar (vigsel- och förlovningsring), nu går det inte längre!
Fingrarna har svullnat upp så pass nu att vigselringen skavt sönder mitt finger. Det var inte lätt att dra av sig ringarna! Men nu får de hänga i ett hänge runt halsen istället då tills knodden behagar titta ut...

/M-J

 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0