Trött och virrig!

Har jobbat fredag, lördag, söndag. Blä, så trött!
Imorse när jag satt på bussen på väg till jobbet blev jag plötsligt tvungen att kolla efter om jag verkligen kommit ihåg att sätta på mig kjolen innan jag gick hemifrån!!? Som tur är hade jag det! ;o)
Men det är inte ok att vara såhär trött och virrig! Och glömsk. :oS
Man ska visst bli trött igen såhär i tredje semestern har jag läst och hört. Så lägger vi på det att jag sover skitdåligt numera! Allt är verkligen bara så himla obekvämt! Och så måste man upp och kissa med på nätterna. Vaknar tusen gånger ungefär varenda jäklanatt.
Får väl sova ut sen när bebisen ploppat ut! Hahah... ;o)
Nämen seriöst det är jobbigt att vara så virrig. Har ingen koll på vad jag säger och gör... :oS

Idag på jobbet hade jag som tur är möjlighet att gå in på lagret och inventera mestadelen av dagen. Skönt när man är så trött och risig. Inte orkat sminka mig. Kommer inte ihåg när jag tvättade håret sist... Mmm... Skäms... Men är man TRÖTT så är man!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0