Jobbar

Helgjobb. Försöker lära mig att gilla kilklackar. Det är fint på andra men ser helt stört ut på mig! Jag föredrar helt klart annars "vanliga" 13cm's heels. Just nu provar jag ett par 12cm's kilklackar dock eftersom mina svullna runda gravidfötter vägrar vanliga klackar. Känner mig allt annat än fin men kanske är vanesak, även om jag inte riktigt tror på det. Är nog helt enkelt bara så att jag inte passar i det här...
Jaja nåt ska man väl roa sig med på jobbet när det är seeeeegt...

Ikväll Är det tredje deltävlingen i Melodifestivalen och därmed är kvällens TV-tablå bestämt! ;o)
Ska kolla hemma men får se om det blir bara jag, frugan och katten eller om vi får sällskap, kanske, vi får se...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0