Hormoner

Usch det är riktigt illa med hormonerna idag. Känner mig helt förstörd, alldeles skör och ostadig, eller vad man nu ska säga. Förstår inte hur jag skall klara av att jobba imorgon!? Ppffff till att inte orka jobba pga att arbetet skulle vara tungt, nu är snarare problemet med psyket när hormonerna härjar! Hade aldrig kunnat tro detta innan jag blev preggo. trodde det här med hormoner var ett påhitt bara, en dålig ursäkt typ... men aa nej det här är inte kul. Hoppas jag känner mig mer i balans imorgon när jag vaknar, hoppas...
Och hoppas katten inte tänker försöka hålla mig vaken inatt igen. Hon har juh varit jobbig två nätter nu...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0