Byxor och frisören!? Ojojoj....

Igårkväll var det klädprovning som gällde här hemma hos oss. Hade köpt massa på stan och beställt hem ännu mer med paketet jag hämtade ut!

Konstigast var att prova ett par byxor! Jag använder juh aldrig det i vanliga fall! På sin höjd mjukisar hemma eller så mjuka leggings som jag inte kan tycka riktigt räknas. Känns så ovant och konstigt att se sig själv i byxor, ser helt stört ut! :oS
Jag är liksom en klänningstjej, trivs bäst i det. Men kanske ska ge brallorna en chans, kanske. Har inte bestämt mig än. Är så ovan så de känns sjukt obekväma. Som de vill glida ner hela tiden! Går bara och drar upp dem hela tiden så lör till slut få en sexig cameltoe! :oS

Mer som jag handlat?
Utöver byxorna...
3 klänningar, 2 par leggings, 3 par trosor, 10 par strumpor, handväska, sjal... Och så massa ljus för att lullulla (piffa) hemma, mascara, torrshampoo, peeling och ja såna grejer...
Ska även skicka tillbaka 1 klänning och bikini.
Lite ångest för all shopping men mitt psyke behövde det. Känner mig liksom inte direkt snygg i mitt nuvarande tillstånd om vi säger så...
Nu är jag iaf redo för våren! ;o)

Och... Jag har bokat tid hos frisören!!!!! :-O
Ja alltså jag har juh inte klippt mig hos frisören sen gymnasiet, vilket är väldigt länge sedan!!!! Har skött det där hemma själv. Nervöst!!!! Och vet inte ens riktigt vad jag vill att hon ska göra!? :oS
Tiden är iaf bokad, kl 09:00 i övermorgon, dvs torsdag innan jobbet. Iiiikkkk.... :oS

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0