Babyskydd

Idag innan jobbet var jag iväg och köpte ett babyskydd. Helsvart Brio, precis som vagnen. Eftersom vi inte har körkort nån av oss och därmed förstås ingen egen bil så åkte jag kommunalt och hämtade babyskyddet. Folk lär juh ha ryckt att jag var jäkligt konstig som åkte buss med ett babyskydd med mig! ;o) Och alla sträckte sig och ville se bebisen men tji fick dom när det var tomt...
Fick ha med mig babyskyddet till jobbet sen och åka buss med den igen efter jobbet.

Har upptäckt en ytterligare virrpannegrej jag gjort. Har inte alls bokat frisörtid till nu på torsdag som jag trodde, utan NÄSTA torsdag! Och då har jag ingen lust att gå, så får nog ringa imorgon och boka om... Suck.

/M-J





Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0