Utehäng

Idag blev första utehänget!
Började med frukost/brunch på balkongen och det var så himla varmt att man blev sugen på att vara utomhus idag.
Preggot fick visserligen konstigt värmeutslag DIREKT av solen, rejält rödflammigt. Det brände på benen genom pyjamasbyxorna. Men jaja...
Vi begav oss iaf ut och satt på en gräsmatta och njöt av solen sen. Jag provade även nåt alkoholfritt blask från Bolaget, ingen direkt hit.
Däremot var kvällens middag en stor hit! Så jädrans goda grillspett! :oP
Sedan har jag ikväll fått höra en massa väldigt varierande kommentarer om min mage och mitt tillstånd, av främlingar.
Vissa blev shockade av att höra att det bara är 10 dagar kvar till BF för magen är så liten för det, medan andra tyckte att jag ser helt sprickfärdig ut! Jaha jaja...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0