Ordentlig sömn tack!

Numera är sovmöjligheterna än mer begränsade!
Förut kunde jag sova på både båda sidorna och på rygg men var tvungen att vända mig konstant nätterna igenom pga att allt blev obekvämt väldigt snabbt.
I förra veckan eller veckan innan tror jag att det var som jag inte längre kunde sova på rygg då det trycker mot den där stora nerven då och jag blir illamående och yr.
Nu senaste veckan har jag börjat känna av detta även vid sidoläge! Särskilt om jag ligger på högersida - vilket är normalt min vanligaste sovställning!!! :o(
NEJ, det går INTE heller att enbart ligga på vänster sida i en och samma ställning hela nätterna! Det klarar inte kroppen av!
Så vad gör man!?! :oS
Joo man sover knappt nåt!
Och man växlar mellan höger och vänster sida iaf. Får vända över till andra sidan när det blir jobbigt. Ibland så blir det liksom sådär även på vänstersida!
Men usch bara. Det är inte roligt...
Vill kunna sova! Är så trött juh!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0