Min möhippa - såhär 2 år senare... ;o)

Nu iom babyshowern kom jag att tänka på möhippan! 
Vad nu dessa har med varann att göra egentligen. Och möhippan var juh 2 år sedan!!! Ojoj vad tiden har gått... 
Men jag hade juh bloggpaus just då, så har inte postat några bilder från det - tror jag... 
Så nu kommer det! Hahah... ;o) 
 
 
Jag hade btw sagt innan till Jenny att jag ville hellre umgås med djur än med människor - ja sån är jag. Och kontrollbehov eller (?) som varit tvungen att säga själv vad jag ville, heheh... ;o) 
Samtidigt visste jag att det planerandes för möhippa för (blivande) frugan. :o) 
 
iaf så kom det en massa folk hem till oss på förmiddagen och Micaela vart shockad! ;o)
Hon fick fara iväg med sina vänner på äventyr medans jag åkte iväg med Jenny. En dag på Kolmården hade Jenny bestämt! :o) 
 
(och på den här tiden hade jag fortfarande håret färgat i blont och svart... ;oP 
och Jenny var tydligen helblond.)
 
 
Jag är egentligen höjdrädd så var rätt nöjd över att våga åka linbanan... 
 
 
Jag, djur och barn - klockrent! :o) 
 
 
Och efter Kolmården hemåt igen... 
Sitter i soffan och det plingar på dörren. Sanna och Disa står och lurar där. 
jag får order att som blivande brud klä mig i nåt vitt och så får jag en slöja. 
 
 
Därpå följer tacomiddag, kluddrande i en minnesbok och en massa drinkar och shots... 
 
 
Efter en massa drickande sen blir det att gå ut på krogen och möta upp Micaela och hennes möhippegäng! Som jag längtade efter henne då! 
 
 
senare delen av kvällen efter att man börjat dricka kommer jag inte ihåg så jättemycket av, blev lite mycket där... ;o) Men ett efterlängtat återförenande fick vi oss iaf på natten på krogen, båda med slöjor på oss... ;o) 
 
Så ungefär var min möhippa! :o) 
 
/M-J 
 
 



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0