Klubba mig så jag får sova..!? ;o)

Har ätit frulle. Är fortfarande svintrött. Ska väl försöka somna om här snart om det går... Men knodden är vaken och möblerar om i magen. Kanske känns lite trångt där inne? Det har hickats på som tusan också.

Jag saknar att känna att min kropp är min egen. Att kunna göra vad jag vill. Utan fysiska begränsningar.
Saknar att kramas TÄTT med frugan. Kunna klättra upp på frugan. Kunna vara stora skeden. Att vara rörlig och inte som en strandad val.
Jag saknar sömn, ordentlig sådan! Vill kunna slänga mig ner på sängen och bre ut mig på rygg med armar och ben tvärs och kors, sova som en liten bebis helt däckad! Det är typ minstörsta fantasi just nu!
Ja jag är medveten om att sömn kanske kommer att vara en bristvara även när barnet kommit då den kanske håller oss uppe - men att fysiskt kunna sova när tillfälle ges, det längtar jag banne mig till!

Men jag vet redan nu att jag kommer att sakna som tusan att känna barnet i magen!! Det är mysigt med bökandet där inne, även om det känns wierd och även obehagligt ibland. Man har vant sig vid att känna allehanda märkliga rörelser i magen och det kommer nog kännas konstigt när det inte finns nåt där längre. Åå jag minns knappt hur det känns att inte vara gravid. Känns som jag varit havande i typ tre år... Kommer bli mysko att bara vara jag sen... :oS

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0